Tanulmányait már a középiskolában közgazdasági területen folytatta, ezután gyakorlatilag elvégzett minden releváns szakmai képzést, mely az adózáshoz, munkaügyi adminisztrációhoz kapcsolódik (Pénzügyi-számviteli ügyintéző, Bérügyintéző, Társadalombiztosítási ügyintéző, Mérlegképes könyvelő).
Jelenleg is képzi magát, Adótanácsadó tanfolyamon vesz részt. A folyamatos tanulás mellett számos cikket írt már és jelentetett meg online felületeken munkaügyi és az ehhez kapcsolódó adózási témakörökben.
Célja, hogy a megszerzett tudását át tudja adni a cégvezetők részére, akik számára a TB-tervezés fontosságát igyekszik hangsúlyozni tanácsadásai során. Ehhez kiváló fórumok a konferenciák, amiken szívesen vesz részt, hogy a szakmai előadások keretén belül felhívhassa a figyelmet a felelősségteljes munkaügyi, TB- és adótervezésre.
Nálunk a komparatív előny az adó- és járuléktervezésben van. Ebben lett az Írisz Office Zrt. remélhetőleg Magyarország legjobbja, és ennek a szolgáltatásnak egy speciális részét, a TB tervezést és bérszámfejtést szervezte ki lányvállalatába, a Hypercortex Zrt.-be, létrehozva ezzel egy TB specialista szervezetet.
Az a célunk, hogy az általunk támogatott vállalkozások jól teljesítsenek, növekedjenek, mivel ez biztosítja a mi bevételünket, fejlődésünket is. Partnereinknek csak akkor tudunk igazán hatékony támogatást nyújtani, ha ismerjük a megbízóink terveit, vízióit, vagy éppen a problémáit. Ehhez szoros együttműködés szükséges.
Csapatunk a szakmája iránt elhivatott és elkötelezett TB szakemberekből áll, akiknek a hétköznapok nem a munkaidő leteltével, hanem az elvégzendő feladatok precíz, pontos teljesítésével érnek véget.
Sikerünk titka abban rejlik, hogy nem egyszerű számfejtést kapnak ügyfeleink. Nagy hangsúlyt fektetünk a jövő megtervezésére, a jogszabályok nyújtotta lehetőségek legoptimálisabb kihasználására, valamint a költséghatékony működés menedzselésére. Ezért kiemelten fontos számunkra, hogy szolgáltatásunk megkezdése előtt partnereinkkel megismertessük az adótervezés nyújtotta lehetőségeket.